Před chvíli jsem náhodou narazil na velice zajímavou věc, kterou bych v tomto období vůbec nečekal. Jde o reklamní kampaň jednoho našeho mobilního operátora. Možná jste už někteří taky viděli pár jejich "nových" reklam.
Jde o Vodafone a na jejich reklamy se můžete podívat ZDE
Příjde mi totiž velice zvláštní, že jejich reklamní kampaň, která je zaměřená na Velikonoce je spuštěna před Vánocemi. Člověk si řekne, že buď někdo udělal chybu a vypustil na veřejnost něco, co se tam mělo objevit až za půl roku. Že je to možná marketingový tah nebo úplná šílenost (zvrácenost) dnešní doby.
To ví jen manažeři reklamní kampaně a Vodafonu. Ale pro mě osobně to působí, jako odraz dnešní uspěchané doby. Dnešní společnost chce mít všechno rychle a nejlépe hned. Proto se možná nesmíme divit, že se některé věci objevují na veřejnosti dříve než nastal jejich skutečný čas (právě třeba ty Velikonoce na konci podzimu).
Mám ale takový názor (a za tím si budu vždy stát), že vše má svůj čas. Např. to, že nám na záhoně nekvetou vařené brambory, z kohoutku neteče čaj či káva, miminka nemají na hlavě hustou kadeř nebo sníh není v létě má své důvody.
Proč všichni prahnou po rychlosti a chtějí vynechat ten krásný vývoj ? Proč většina lidí nesnáší trpělivost a čekání ? Proč, proč, proč . . .
Při tom čekání a trpělivost je součástí života, bez kterých by to nebylo ono. Kdybychom tyto dvě vlastnosti zahodili, tak by jsme ze života nic neměli, protože by nám to tak uteklo, aniž bychom si toho všimli.
Proto je dobré, abychom se snažili naše okolí "zpomalovat a zastavovat", protože to je součástí našho růstu, vývoje a rozvoje . . .
(Tento článek měl původně upozornit na Velikonoční Vodafone. To, že obsahuje poselství je záležitostí tam nad námi, protože to nějak vyplynulo samo ;-))
Komentáře
také sme sa moseli v nedělu z děckama smát když mě došla mms s velikonočním přáním
Hm...chápu, že to asi může být dobrý a fungující reklamní tah, prostě předvánoční reklama jinak. Jenže nejhorší na tom je, že ještě zdaleka nejsou ani ty Vánoce...
Mně se to náhodou líbí, a hodně. To, že už od půlky října jsou všude kolem "vánoce", mi už teď leze na nervy... Fakt nemám náladu nakupovat 14.11. za zvuku neskutečně příšerně nazpívaných koled s pochybným doprovodem. Tohle je aspoň ta správná recese:-D
Zdeni, z pohledu recese je to opravdu dobrá věc. Ale ne každý to pochopí jako recesi a v dnešní době (obecně) to spíš patří do skupin "amerických svátků", protožy některé z nich jsou taky pěkně střeštěné ;-D
Reklamy mi lezou na nervy obecně, ale přiznejme si - Vodafone o sobě už dlouho tvrdí, že je o krok napřed a jaký další krok udělat od Vánoc? Dost pochybuju, že komerční reklama bude vykládat "Vy máte teprve advent, my už Vánoce". Oni už totiž všichni mají V8noce. Pravda, mohli ještě vyrukovat s Valentýnem (který mi mimochodem pije nervy už od října, kdy mamka chtěla nakoupit do obchodu z velkoskladu vánoční zboží, protože se po tom lidi začínali ptát a když dodavatel otevřel to svoje obrovské zásobovací auto, vypadly na nás srdíčka.... Vánoce už jsou totiž vyprodané, teď chrlíme valentýnky.... Ať žije tržní ekonomika :-(
Pro přidání komentáře se musíš přihlásit nebo registrovat na signály.cz.