Před chvíli jsem náhodou narazil na velice zajímavou věc, kterou bych v tomto období vůbec nečekal. Jde o reklamní kampaň jednoho našeho mobilního operátora. Možná jste už někteří taky viděli pár jejich "nových" reklam.

Jde o Vodafone a na jejich reklamy se můžete podívat ZDE

Příjde mi totiž velice zvláštní, že jejich reklamní kampaň, která je zaměřená na Velikonoce je spuštěna před Vánocemi. Člověk si řekne, že buď někdo udělal chybu a vypustil na veřejnost něco, co se tam mělo objevit až za půl roku. Že je to možná marketingový tah nebo úplná šílenost (zvrácenost) dnešní doby.

To ví jen manažeři reklamní kampaně a Vodafonu. Ale pro mě osobně to působí, jako odraz dnešní uspěchané doby. Dnešní společnost chce mít všechno rychle a nejlépe hned. Proto se možná nesmíme divit, že se některé věci objevují na veřejnosti dříve než nastal jejich skutečný čas (právě třeba ty Velikonoce na konci podzimu).

Mám ale takový názor (a za tím si budu vždy stát), že vše má svůj čas. Např. to, že nám na záhoně nekvetou vařené brambory, z kohoutku neteče čaj či káva, miminka nemají na hlavě hustou kadeř nebo sníh není v létě má své důvody.

Proč všichni prahnou po rychlosti a chtějí vynechat ten krásný vývoj ? Proč většina lidí nesnáší trpělivost a čekání ? Proč, proč, proč . . .

Při tom čekání a trpělivost je součástí života, bez kterých by to nebylo ono. Kdybychom tyto dvě vlastnosti zahodili, tak by jsme ze života nic neměli, protože by nám to tak uteklo, aniž bychom si toho všimli.

Proto je dobré, abychom se snažili naše okolí "zpomalovat a zastavovat", protože to je součástí našho růstu, vývoje a rozvoje . . .

(Tento článek měl původně upozornit na Velikonoční Vodafone. To, že obsahuje poselství je záležitostí tam nad námi, protože to nějak vyplynulo samo ;-))